[silindi] Meridaily alper yurdasiper’e gitmiştim çok memnun kaldım. Gebeliğimde bir sıkıntı yoktu kadın doğum doktorum radyolog da bakabilir dedi öylelikle alper hocaya gittim
yeniannelif Meridaily ben de alper yurdasipere gitmiştim çok dikkatli inceledi uzun süre bekletti hatta bebeğim yüzünü göstermedi diye :) rahme giden damarımda çentiği farketti kan gitmiyormuş ve bebeğin baş cevresi bir hafta küçük cıktı ama kırkutarak konuşmadı öneride bulundu bunları ye bunları yap diye . İki hafta sonra gittiğimde damarım normale dönmüştü (dediklerini yaptım) bebeğimin haftası da uyumlu cıktı . Kendim şehir hastanesine gidiyordum doktorum alper beyin ultrason raporunı görünce ‘’ alper beyi çok önemserim dedi cok dikkatli inceledi beni . Gerçekten pişman olmazsınız
Zdgn Meridaily kesinlikle işinin Ehl-i bir hoca tek tek tüm organlara bakıyor fotoğraflıyor size anlatıyor bebek hareketli değil veya pozisyonu müsait değilse ara verip 10 dk hareket etmenizi yürümenizi istiyor bu işi perinoyoloji uzmanı yapar radyolog falan olmaz ayrıca Acıbadem’de kadın doğum uzmanı olarak görev yapıyor
Eres26 Meridaily memnun kaldım ilk bi 20 dk baktık bebeğin yüzünü göremedik kalktım hareket ettim vs vs sonra tekrar baktı yüzünü de gördü herseyini incelemeden muayeneyi bitirmedi uğraştı baya kalbi değerlendirmek için Şükür bende birsey çıkmadı Ya ilknur hanıma gidin ya Alper beye alpere de giden çok sakin Turgay’a gitmeyin
yeniannelif Zdgn ne kadar boş konuşmuşsunuz. Radyologların da uzmanlık alanları oluyor kimisi meme radyoloğu olur kimisi iç organlara hakimdir. Alper bey de bu konuda uzmanlık alanı olan birisi. Doktor bu rapora göre konuşup gereğini yapıyor sadece bu hep böyledir. İnsanları yanlış yönlendirmeyin. Ben alper beyin raporlarını PERİNATOLOĞUMA verdiğimde adamın duruşu bile değiştialper bey böyle dediyse durum değişir cok dikkate alırım alper bey çok önemli bir doktor dedi direk.
Nigizlice Alper beyi çok istedim aslında sıkıntılı bi gebelik sürecim de yok ama doktorum perinatolog baksa daha iyi olur dediği için Zafer Bütün’e gidicem bende
bakoyleolmaz Turgay şener e gittik, herkesin söylediğinin aksine çok memnun kaldık. Sorun yoktu bebeğin pozisyonu güzeldi o yüzden hızlı geçti 1 saat sürmeden bitti. Renkli fotoğraflarını çıkartıp verdi. Çok bilgili ve yetkin birisi
Bbgg bakoyleolmaz ben de ona gitmeyi düşünüyorum, 3000 dediler fiyatına . Bizim memleketteki kadın doğumcular bile ona gidiyormuş benim kadın doğumcum da önerdi ona gidebilirsen daha iyi olur hem daha rahat edersin orada dedi
bakoyleolmaz Bbgg doktor bey çok dikkatli ve odaklı çalışıyor size atacağı bilgilendirme mesajından anlarsınız durumu. Ultrason sırasında soru sorulmasından hoşlanmıyor sadece zaten ne var ne yok tek tek söylüyor o soruyor siz söylüyorsunuz sohbet havasında geçiyor. Şimdiden hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Bbgg bakoyleolmaz çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için siz kaçıncı haftada gitmiştiniz ☺️ aminnn bekleyen isteyen herkes sağlıkla kucağına alsın inşallah 🌸