Eşe izin vermiyorlar ama erkekler bence pek yardımcı olamaz zaten o anda eşim normal odadayken sancılarım hafifken bile buz kesmişti doğuma girse koyardım heralde o halini görüp.Bence size gerçekten destek olacak biri olmalı anne olur abla olur artık kim olursa orada çünkü insan halinden anlayan elinden merhametle tutan birini istiyor.