Ne kadar doğrudur bilmiyorum bilimsel bir açıklamada yok ama kızlar ben ilk çocuğuma hamileyken 40 haftaya kadar sıfır doğum belirtisi vardı en son 41 haftaya girdim arkadaşım bana dediki ben çok canım istediği için oturdum 2 kilo mandalina yedim aradan birkaç saat geçti ve sancılarım başladı doğum oldu dedi bende ne kaybedicem deneyeyim dedim ama portakal yedim rahat bi 10 tane falandı hiç birşey olmadı ilk yediğimde sonra aradan bikaç saat geçti ve gerçekten sancılarım başlamıştı ve o kadar kolay bir doğum yaşadımki herşey kendiliğinden gelişti sizede belki tavsiye olur diye anlatmak istedim😊