Bulutlarda aynı durumdayız arkadaşım, 2024 denedim olmadı şimdi bebeğim için bidaha zorlayayım diyorum , lisanstan gireceğim evdeyim sürekli bebeğim iyi mi diye düşünmek mental olarak yoruyor beni en azından ders çalışmaya başlayayım ona odaklanayım diyorum , doğum şubat sonu gibi olucak konuları bitirsem diyorum , bebekten sonra ben de uyuttuğum zaman soru felan çözerim diye düşünüyorum bakalım