kızlarrr 2. gebeliğim. ilkinde dogum hiö baslamadı artık sezaryene aldılar doguma dair bişey bilmiyorum 41 haftada direkt sezaryen oldum. 36+5. haftdym ishal başkadı sabahtan ve şimdi sırt agırısı bebek kendini bir tarafta topluyor ve baş agrısı var deli gibi ama hasta olmadgma eminim. ve hemoroidim şişti agrılı bir şekilde sizce dogum başlangıcımı belime kalcama inen bir agrı ve bacaklsrımda öyle böyle olup dogum yapan varmı