Canım benim bebiş iriydi her türlü sezaryen olacak yani, kilosu falan bayağı yerindeydi 37+0 da 3600 dü 38.hafta için sezaryen planlayım istedim, doktorum kilosu yerinde olmasına rağmen 39+ Dan önce almayalım geçirebildiği kadar vakit geçirsin dedi, çevrem de hep anne gününde geçen 1 günün bile dışarıda geçen 1 günden daha faydalı olduğunu söylüyor bebek için ki ben çok yoruldum artık uykusuzluk ödem ağrı vs. ama doktorum 39+0 olsun dedi bu pazartesi sezaryenim olacak 🥹