Csrbbkym Biran önce hayırlısıyla kucağıma almak için sabırsızlanıyorum nasıl geçecek onuda çok merak ediyorum ilk çocuğumda çok aklım kalacak Allahın izniyle atlatacaz ve yeniden yanında olacam. Biran önce olsun bitsin istiyorum aynı durumu yaşayan var mı ?
Uzey Csrbbkym benimde son 2 , aklım hep kalan evladımda sağlıkla çıkmak istiyorum doğumdan nasipse , zaman geçmiyor sankiii
busraaa23 Csrbbkym aynı benim de son 15 aklım kızımda içimde daha farklı hisler oluşuyor onu bırakıp gireceğim için