ayseekc61 Seloloo kese şekli yuvarlak olursa kız diyolar ama herkeste aynısı olmuyor ilk gebeliğimde kese aynı böyle yuvarlaktı oğlum oldu ikinciye hamileyim şimdi ki kese fasulye gibi kızım olucak
Seloloo ayseekc61 benim kese fasülye gibiydi oğlum olacak, yakın arkadaşımın da yuvarlaktı kızı olacak. Bi bizde tutmuş galiba 😀