Arky valla benim bildiğim bir sorunum yoktu ara ara tansiyonumu ölçtüm bir süre kan şekerimi takip ettim (şeker yüklemesi yaptırmadım). Doktor bu ikisine dikkat et dedi sorun yoktu şükür genel olarak temiz beslendim ama şerbetli tatlı yediğimde oldu haftada bir iki her hafta kestane yedim kıştı