Kızlar iyi geceler 31+4 günlük hamileyim alt tarafımda bariz bi acı hissi yasiyorum yürürken otururken kalkarken beni zorluyor geçen hafta başlamıştı ama bu kadar değildi erken doğum riski olabilir mi randevuma da bi hafta var gidemiyorum da böyle yaşayıp zamanını tamamlayan oldu mu çünkü kızımda da böyle olmuştu daha şiddetlisi 3 gün sonra doğum yapmistim bunda da öyle olur ve erken doğum yaparım diye çok korkuyorum