Berraaak Mertmirzamm bende kullandığım 7 haftalıkken ilk kez muayeneye gittiğimde enfeksiyonum vardı o zaman vermişti doktor bi kerede kesti şükür
Katya1 Mertmirzamm pazartesi günü kullandım daha idrarda az enfeksiyon cıkmıştı ilerlemesin diye yazmıstı doktorum. Gebelikte kullanılıyor bu 2.kullanısım bi sorun olmadı çok şükür 32 haftalığız 🌸
Ecisbicis Mertmirzamm 12 haftamdan sonra vermişti doktorum ilk enfeksiyon çıktığında, sonra 22. Haftada olması lazım
myangelson Mertmirzamm haftasını bilmiyorum enfeksiyon oldukça kullandım doğuma kadar. Bebeğe zararı olsa doktorlar vermez. Enfeksiyon daha zararlı bebeğe. Bana herhangi bir yan etki yapmamıştı