Kızlar merhaba bende ileri derece pcos var 4 yaşında bir kızım var ikinci gebeliğim olacak ama 3 yıldır deniyorum olmuyor aşılama oldum bir kere çatlatma iğnesi oldum 2-3 kere bi türlü nasip olmadı bide bende önceki sezeryandan kalma istemosel yani sezeryan skarı var benim kızım tedavisiz olmuştu o ay hayıt tohumu kullanmıştım hamile kaldım ağustos ayındada hayıt tohumu kullanmaya başladım yumurtlama takip ettim ovulasyon testiyle yumurtlama gördüm fakat test yapmaya korkuyorum biraz cesarete ve teselliye ihtiyacım var en çok beni üzen sezeryan dikiş yerimde defekt olması Türkiye de 2-3 tane doktora göründüm hepside gebeliğe engel değil dediler fikirlerinize ve tecrübelerinize ihtiyacım var lütfen uzun oldu kusura bakmayın