Kızlar 22 haftalık ikinci bebeğimi bekliyorum 🩷
Bulantılı zor geçiyor biraz ve diğer kızıma göre bu beneğim haftasına göre düşük geldi kilosu doktor normal dese de
Sizlerden ricam yiyiypte güzel beslendi kilo aldı diyebileceğiniz neler var neler yiyebilirim en azından yemeyi denemek istiyorum belki bulantım olmaz ve yerim diye düşündüm bekliyorum dönüşlerinizi 💐💞