miniminnacikk gzeminn 13+3 Haftadayım , kanama olduğunda oral günde 3 dü , 5 gün içtim şimdi ise yatmadan önce tek vajinal olarak kullanıyorum
ecemk94 gzeminn 4.haftadan beri günde 1 kez gece yatmadan vajinal fitil olarak kullanıyorum şuan 10+4 ve hala devam ediyorum
masal1612 Elif_8 benim 6 haftaya girince düştü doktor bana niye vermedi ki öyle fitil falan igne hangi durumlarda veriyor o acaba bilgi verir misiniz
Elif_8 masal1612 ilk muayeneye gittiğimde bana da vermemişti. Ufak lekelenmem olunca verdi. Bir hafta kullanıp kesecekti fakat tedbir amaçlı uzattı biraz daha
Gozde-2833 Haftada kanamam oldu sabah akşam fitil olarak başladım şu an 13+5 haftalığım ultrasonda hala kanama gözüküyor 3 haftadır Hergün iğnesini oluyorum ve bu beni çok yordu
Fuunndaaa Tüp bebek 12+6 dayım günde üç defa yapıyorum hamilliik sonuna kadarda devam edeceğim önlem amaçlı doktorum öyle söyledi
eccan Ben 4 haftalıkken öğrendim . Geceleri yatmadan 2 tane vajinal fitil olarak kullanıyorum şuan 8+2 hala devam ediyorum
Cerokk gzeminn hayır fitil olarak kullanıyorum yan etki hiç yapmadı. Erken haftalarda hap olarak kullandığımda uyku sersemlik yapmıltı