Ben bebeği öğrendiğimde betası düşüktü acil doktoru olmayabilir dedi biraz öyle Araf’ta süreç yaşadım . Betası yükseldi kadın doğum kese yok gözükmüyor dedi dış gebelik olabilir dedi biraz öyle Araf’ta bekledim bugün kese için gittim şimdide kese var ama çocuk yok dediler 🤦🏻♀️. Hesaplarına göre 6+1 ama bebek yok . Dr bilmiyorum haftaya bidaha gel bakıyım dedi belki geç döllenme olmuştur dedi her hafta bişey çıkıyor artık bunaldım . Böyle olanlar oldu mu ?