Seloloo cakmak81 çok rahatlatıyor ve neredeyse doğuma kadar kullanan arkadaşım var bulantısı hep devam ediyordu. Sağlık ocağında da yazıyor doktor ama yazdırırken gebe kodu girdirmeyi unutmayın vermiyor yoksa eczane ☺️
hazogu cakmak81 bende kullanıyorum mide bulantısı ve özellikle yanma için vermişti doktorum ilk 1 al geçmezse 2 al dedi ama 1 benim için çok yeterli oluyor zaten zararı olsa doktorlar vermez bence gönül rahatlığı ile kullanabilirsin
hazogu cakmak81 aslında hamilelik döneminde herkesin her dediğine inanmamak en doğrusu eğer öyle bir etkisi olsa doktorlarımız kullanmamıza izin vermez sadece doktorumuzu dinlersek hem kendimiz hemde bebişimiz için daha iyi olur bence💖
dolunaylodos cakmak81 evet bende kullandım geçer yatmadan önce 2 adet yutuyordum sabah bulantım olmuyordu ben çok faydasını gördüm
zezze cakmak81 aynen öyle dün yorgunluktan içmeyi unuttum sabah 1 tane ictim cok sükür iyiyim bulantım geçiyo sanırım
zezze zezze Rbs06 ilk basladıgımda uyku yaptı bende sadece sonrasında bana mıssın demedi hic uyku sıfır yani vücut alıstı sanırım