gulluomer31 buglem22 testlerde çıkıyor kan verdim bende beta kanı alınmamış horman kanı biyomi kanı idrar aldılar onda çıkar mı sonuç temiz dedi
buglem22 Sun23 doktor kontrolünde çıktık 3+1 şuan henüz keseyi göremeyiz ama bakalım dedi vajinal ultrason ile baktı rahim duvarın kalınlaşmaya başlamış sıvı birikmeye başlamış tüm erken gebelik semptomlarımız var hayırlı olsun dedi canım💖
akkoyun21 buglem22 henüz erken büyük ihtimalle bu sebepten silik görünüyor Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah 🤲🏻