buglem22 Merhaba kızlar iyi akşamlar sizce çift çizgi var mı biz arkadaşımla görüyoruz gibi son adet tarihim 21 ağustos 
Meral_63 buglem22 Benim bundan daha silikti değerim 6 çıkmıştı şimdi 24 haftalık hamileyim darısı sana inşallah 🙏🏼🫂🎀
buglem22 Cimcime30 bizde gördük gibi ama biraz silik gibi daha 3 haftalık gibi gösteriyor uygulama emin olamadık
buglem22 Sun23 beni çok ümitlendirdiniz çok teşekkür ederim yarın sbaah ilk idrar ile bidaha yapıcam tekrar çizgi görür isem kan testi vericem
Sun23 buglem22 kan testini verdilten sonra pozitif çıkarsa 48 saat sonra tekrar aynı hastanede test yaptırın. Değerin 2 katına çıkması gerekiyor. Eğer çıkarsa kesin olarak hamilesiniz direkt doktora☺️
buglem22 Sun23  hâlâ görüyor musunuz avaba sabahı sabah edicem galiba 🙈
Sun23 buglem22 bence var gibi duruyor☺️ ben erkenden kaset testle öğrenmiştim onuda deneyebilirsiniz bazen ondada cıkıyor
buglem22 Sun23 inşallah sabaha ladar dayanabilirsem direkt kan vericem adetime 8 gün var daha önce kimyasal gebelik yaşadığım için çok evham oluyorum
Seloloo Sun23 evet ben reglden 6 gün önce sabah lekelenmem gelince erken gebelşk testiyle az çizgi, öğlen kasetle daha belirgin çizgi gördüm. Denenebilir bence ☺️