21 haftalık hamileyim herseyi güzel uyumlu ama doktorum bacak boyu 1,5 hafta önden gıdıyor dedi kalsiyum verdim Tabcal-D3 verdi bacak noyı önden gıttıgı için erken doğum olur mu,erken dogum olursa sezaryen mı olur normal mi bilgisi olan aydınlatabilir mi acaba
