Gulkiz22 Oğlumuza Kerem ismi düşünmüştük eşim çok içine sinmedi kızımda ortak karar olmuştu bu arada her yerde kerem ismi duyuyorum tekrar isim düşünmeye başladık sizlerde isim önerir misiniz tekrar başa döndük isim konusu ne zormuş
Melisaelf Gulkiz22 gerçekten çok zor 🥹kızımızın adını eşim koymuştu Zeynep ismini şimdi oğlumuz olacak ben koyacağım ama çok kararsızım halbuki uzun süredir hamile olmadan önceden beri aklımda Zeyd vardı Zeynep’le de uyumlu ama tek başına olmaz diye düşündüm aslan Zeyd dedim eşim de beğendi ama Alparslan da çok güzel diyor 🫠
1sss Gulkiz22 Baba Galatasaraylı mıymış, eşim soruyor da 😂 Biz de isim arıyoruz da soruları okuyordum kendisine, ordan merak etti 😅
Gulkiz22 Melisaelf kesinlikle kızım da ne güzel ikimizin içine sinen ismi koyduk çokta kızımla uyum sağladı ismi ama yok bunda bulamıyoruz 😢
bluemom24 Yani erkekte hem dini hem güzel bir isim bulmak zor çevremde de çok erkek var tüm isimler koyuldu bizde Kerem’e karar verdik Allah izin verirse Muhammed Kerem olacak🩵