Kızlar 4 Eylül Perşembe günü hsg filmi çektirdim çok şükür bı sıkıntı yokmuş rahmin temiz herhangi bir tıkanıklık yok dedi doktor bu ay korunmamizi istedi aranizda hsg filmi çektirip hemen hamile kalan oldu mu veya bı sıkıntı oldu mu çünkü beklemek istemiyorum Aralık ayında bı kürtajım var Mart ayından itibaren korunmuyoruz deniyoruz ama olmuyordu bende bu yüzden beklemek istemiyorum bu verdikleri ilac hamile kalmaya yardımcı oluyormus herhangi bi bilgisi olan veya yaşayan varsa beni bilgilendirir misinizz