Masal2021 benimde 3.gebeliğim, ama 4.çocuğum olucak… oğlum 7 , ikizlerim 2 olucak ekimde.
Bu bebeğim maks 9 gün sonra doğacak nasipse (38de en geç alırız dedi öyle hesaplıyorum da 🥲).
Hakkıyla yetiştirmeye çalışan, çocuklarına yetişmeye çalışan tüm annelere kolaylık diliyorum🥺
Bende ne yapıcam bilmiyorum hem ikizler hem bebek…
Buarada yorulmaları ben 30’dan somra yaşamaya başladım. Şuan 36+5