Merhaba öğretmen olduğunuz için farklı bir uygulamanız yoksa eğer daha yeni 10+10 rapor almış biri olarak tecrübemi paylaşabilirim. Sgk lı özel sektörde çalışıyorum. Sgk 3. Günden sonra rapor ödeneği yatırıyo hesaba. Yani ilk raporun 10 gününden 8 günü ödüyor(ilk iki günü ödemiyor), o da üçte ikisi gibi bir şeye tekabül ediyor