Deletedmom_297 Bugün 2li yapıldı en erken sonuç ne zaman çıkar doktor sadece bursa ve ilçelerinden alabilirsin başka hastaneden alamazsın sonucu dedi burdada geçici kalıyorum haftaya dönecektim yaptırmış bulundum testi 15 günde çıkar dedi
Deletedmom_297 Bulutlarda teşekkürler sonuç içinde sıra alınıyor mu yoksa direk sonuç için geldim demek yeterli oluyor mu
Bulutlarda Deletedmom_297 Doktor bir imzalı kâğıt verdi bunu gösterip direk gelebilirsiniz dedi ama ben aldım yinede size vermediyse alın bence sıranız belli olsun
Deletedmom_297 Bulutlarda bana verilen o kağıdı kan almadaki kadın bizde duracak dedi neyse ben alayım çok teşekkürler❤️
benirem Sonuç ne zaman cıktı acaba sizin 28 ekimde verdim ben 2 tane kan sonucu cıkmış ama bir rapor cıkıyormuş sanırım o uzun sürüyormuş 3 hafta sonra gel dediler ama bu hafta gitmem gerekiyor cıkar mı diye merak ediyorum
ayseveysel benirem doktor bana 15 gün sonra çıkar demişti kan verdiğim ertesi gün kan sonucu çıkmıştı ama rapor gözükmüyordu hastaneyi arayıp sordum dedi raporunuzda çıkmış iki günde çıkmıştı ama ben 15 günü bekleyecektim az kalsın bir hafta doldu öyle çıktığını öğrenince gittim aldım