Suhedademirel34 32+3 haftalık hamileyim bebeğin kilosu 2055 iri bebek olucak dendi doğuma da hala var çok da kilolu bı bebek olsun istemiyorum sizce normalmi kilosu kızlar
Busradoga Suhedademirel34 bu haftalarda o kilo normal diye biliyorum haftada 200 250 gram alıyorlarmış bebek bundan sonra . En fazla 1500 kilo alsa 3500 kilo olur bence gayet normal 3500 kilo benim kızım 3215 doğru ele avuca geliyordu küçük bebek tutması daha zor
annesininincitanesi Suhedademirel34 Bana aynı haftada 2069 gram kız bebeğe “kilosu yeterli, çok iri bir bebek bekleme” dendi. Anlamıyorum bu doktorlar aynı kiloda birimize iri bebek birimize minyon bebek derken neyin kafasındalar acaba? 😕
Suhedademirel34 Busradoga oğlum 3590 kilo doğdu ama ben çok zorlandım doğumda bununda 3 kiloyu geçmez inşallah diyodum doktor iri bı bebek olucak belli dedi korkuyorum açıkçası
Bilge19 Silaaaamom2025 ıspanak,kırmızı ve yeşil mercimek,kaşar peyniri,süt yatmadan 1 bardak,Avakado 2 hafta önden gidiyoruz bunları siZde çok tüketin
Suhedademirel34 zezeeyyy ay öyle mi dünden beri düşünüp durdum yemin ederim niye bu kadar kilo almış diye
ikincibezelyeayak Suhedademirel34 Yo iri bebek degıl benım 2300 idi 33 de 1 hafta ileridir olsa olsa çok endişelenmeyin karbonhidrat ve şeker kısıtlaması yapın şişmesin alacaksa kas dokusu alsın proteinle
Anonymous1 Suhedademirel34 31+0 da 2000 dedi doktor bana 33. Hafta kilosuymuş ona rağmen iri vs demedi hatta 4 kilo üzeri normal doğumlar da var falan dedi 😂😂
seydakayagul Suhedademirel34 benim de bugün kontrolüm oldu 32+1 2100 dedi ve gayet iyi dedi takılma gayet normal haftasına göre
Hgknf-223 Suhedademirel34 bence kilosu iyi benimkide önde gidiyo. Bide bişey dicem kızlar ben özele gittiğimde 28. Haftamda doktorum kilosına 1.268 gram boyu 37 cm dedi 31. Haftamda devlete gittim yani bu hafta kilosuna 1.400 gram boyunada 28 cm dedi. Anlam veremedm ultrasyonda bu kadar fark olurmu 31. Haftada 1.400 az deilmi ? Bide özeldeki doktor iri bebek demişti
Bilge19 Hgknf-223 evet bende Acıbadem ve florence a gittiğimde farklı olduğunu söylemişti doktorlar 4 günde baya bi fark vardı
Bilge19 Hgknf-223 bence de özelde daha teknolojik son sistem oluyor cihazlar gerçi ben ikisinde de özele gittim Acıbadem ve florence a plus hastaneler 4 günde o kadar farka çok şaşırmıştım