Oğlum 8 aylık.Emzirdiğim için adet görmüyorum adet olmayınca koruma oluyormuş efsane mi bilmem pek inanmamda zaten.Ama son zamanlarda karnımda bir gariplik var sanki şişkinlik içerde bir hareket hissediyorum hamile olabilir miyim sürpriz bebeklere inanmazdım çünkü 8nci senemde hamile kaldım isteyerek 9 ay sonra hamile oldum…Oğlumu kanguru da taşıyorum bu durumu çok seviyoruz çok üzülürüm gerçekten daha küçücük zaten 6 aylık olana kadar eşimle yakınlaşmadım doğum travmamdan dolayı ondan sonrada pek olmadı.Buna gerçekten hiç hazır değilim.İkinci kez gebeliği nasıl hissettiniz yüz üstü yatınca bir rahatsızlık hissediyorum böyle mi oluyor olsada hissetmem için çok erken değil mi iki aylık falan en fazla.Gerçekten ödüm kopuyor test almaya ama yarın alacağım galiba…