ozgeoner merhaba bizdede kan uyuşmazlığı var 2.gebelik çok önemli 6 haftada lekelenme oldu o zaman uyuşmazlık icin iğne yaptılar bugün kontrolüm vardı 19hafta tekrar iğne olmam gerekiyor mu diye sordum 26 28. Haftalar da tekrar iğne yapicaz dedi ilk yapılan iğne 9 ay boyunca korumuyor dedi o yüzden doktorunla konuş canım