aysbah Son âdet tarihim 15 Ağustos beklenen adet tarihim 12/Eylül Fortest marka erken gebelik testi aldım böyle çıktı silik var gibi ama emin değilim
3boysmom aysbah bende bu şekilde öğrendim flaşla zor görünüyordu. sizinde silik baya ama gördüm. var gibi bence sabah ilk idrarınızla yine yapın veya adet gününüz geçince kan verin. umarım güzel sonuclar alırsınız💓
aysbah meryemocak çıplak gözle görülecek bir çizgi var aslında ilk dakikalarında çıktı ama telefonda görünmüyor en iyisi kan vermek
aysbah [silindi] Sabah gidip vermeyi düşünüyorum ama çıkarmı acaba kanda düşükte olsa yani idrarda az da olsa bı çizgi var kanda da çıkar herhalde