narinderya Selvi güzel . Osmanlı devleti padişahları diğer ülkeleri ziyaret ederken veya hediye yollarken mutlaka selvi de koyarlarmış . Sebebi kökleri çok derin olduğu için bütün topraklar bizim , ağacın tepesi de ince ve uzun olduğu için gökler bizim demekmiş.