En baştan beri şekerim sınırda olduğu için insülin kullaniyorum.gebelikte iyice yüksek çıkıyor bugün doktorum bebeği kuveze alacağız dedi şuan 33 haftaligim.37 haftalıkken alacak kilosu gelişimi gayet normal ama ilk bebeğimde kuvezde beş gün kalmıştı geçmek bilmemisti o günler.simdide kalacakmış yine kokusu alamayacağım ilk gün 😢😢😢😢