mor_menekse1 Aysenurkeser BİM’in Dofi markasi harika ikizlerime hep onunla büyütüm her yaştan aldım buyuyene kadar
1anneninsesi Aysenurkeser Çok güzeldi. Bende oğluma almıştım, çizgili falandı. Müthiş çıktı. Tavsiye ederim.
2205 A101 de ki güzel değil çıt çıt yerleri hemen söküldü ama bimdekinden gayet memnunuz hem yumuşak hemde kopma yırtılma yapmadı
Aysenurkeser Yektek22 geçen ay gelmişti galiba ama dün tesadüf eseri gördüm vardı nasıl olduğunu bilmediğim için almadım
_momyy A101den de aldım oda idare eder yani kötü çıkmadı ama biminkilr grrçkten çok güzl ne aldysam hiç pişmn olmadım yani ne geliosa al bunuda bilindk markadan alım deme onlardan bile dha iyi geeçkten
sevgidolubiranne Aysenurkeser bime gelen zıbınla E bebekte ki zıbın aynı zaten Babyco marka çok güzel yani arada fiyat farkı oluyor ben geldikçe alıyorum
Ipek0z Aysenurkeser valla gayet güzel ilk çocuğumda almıştım, şu sıralar hiç bebek ürünü gelmiyor gelse ikinciye de alacağım🙈
Nissog A101′e gelmişti oradan aldım ben. E bebek, civil, lcw den aldığım zıbınlardan 10 kat daha güzel yumuşacık
Aysenurkeser Şubatta doğum yapacağım ilk doğumum olacak kaçartane almalıyım sizce kısa kollu alıp üstüne zıbın giyindirmeyi düşündüm
Birhayalimvr A101 kötü ama biminki iyi duruyordu ben hepsini e bebekten aldim ya fiyat olarak ayniya denkk geliyordu