Benimde o zamanlarda başlamıştı doktora gittiğimde Progestan verdi onu kullanıyorum 7 haftalık oldum hala da devam diyor , alttan muayene etmeye meraklılar maalesef. Üstten çok sağlıklı göremiyorlar ilk zamanlar . Doktora bencede git en azından seni rahatlatır aklında soru işareti kalmaz