Meralim09 Kızlar 5 den beri uyku yok gecede uyuyamadım 32 haftalık olduk karnım şiş midemden boğazıma yatınca asit gibi birşey geliyor yanıyor bulantım var neden olabilir uyku gözümden akıyor şuan 😣
Meralim09 Cansutkk cok kotuyum canim suan oturdum ole bakiyorum bogazimda birsey var gibi tesekkurler
Meralim09 Cansutkk ben bugun çok kotu oldum cok yedigimizdemi oluyor hala acikma yok aksamdan yemekten beri
cemre- Ben de 30+6 haftalığım. Bende de oluyor . Bebek büyüdüğü için mideye baskı yapıyor mide asiti yukarı çıkıyor . Yani reflü oluyoruz. Ben yağlı baharatlı ekşi yendiğim zaman çok oluyor . Bazen öyle şiddetli olurdu ki sanki sırtıma bıçak saplanırcasına . Doktorum gaviscon şurup verdi. Çok şiddetliyse şurup içiyorum hafifse gece yaymadan önce ya da yandığı an ılık süt içiyorum iyi geliyor .
cemre- Meralim09 rica ederim canım bir de küçük porsiyonlar şeklinde yemek ye aşırı yüklenme . Tam da bu haftalarda başlıyor 3. Trimesterin en belirgin belirtisi bu.