Bebekligunler 22 haftalık hamileyim. Çiftliğe gittim pireler vardı hep ısırdı. Aşırı kaşıntım var ne yapmalıyım ?
bebeklerim__ Bebekligunler canim kasıntı kremleri var stilex filan. Yada acile git bi krem yazsınlar. Biliyorum o duyguyu
Bebekligunler bebeklerim__ bugün sağlık ocağına gittim stilex yazdı ikidir kullanıyorum ama hala kaşınmaya devam ediyor. Acaba sirke galan sürsem iyi gelir mi ? Zararlı olur mu ki ?
bebeklerim__ Bebekligunler kremler sadece o an fayda ediyor diye biliyorum sen kullanmaya devam et. Sirke hiç duymadım kasintiyi önlemiyor sanırım. Keske giderken ilaç alıp sıksaydn canim belki gelmesini onlerdi