maryyyt İyi akşamlar kızlar 13 . Haftalık oldum ilk zamanlar olmuştu kasık ağrıları ama şimdi yaklaşık 1 saattir adet olacakmışım gibi bi ağrı var çok şiddetli değil hafif derecede bu normal mi ne zaman geçer acaba
bebeklerim__ maryyyt başlarda olsan yerleşme ağrısı derdim ama bilemedim siddetlenirse bi acile git istersen.
maryyyt Cerentoprak yaa ilk haftalarda olmuştu böyle şimdi de olunca evham yaptım ağladım içim rahatladı teşekkür ederim ben 2. Trimester rahat olur diye biliyordum ondan beklemiyordum bu ağrıyı
maryyyt Zeyniill banada öyle geldi aslında ama ilk gebelik evham yapıyor insan ister istemez inşallah fazla üzün sürmez teşekkür ederim 🌸
aylah61 Ben de 15+5 haftalık hamileyim. Bugün bel ağrısı ve kasık ağrısından kıvrandım resmen. Hamileliğin ilk zamanlarında olmuştu böyle doktor rahim büyüyor böyle ağrılar normal demişti
aysct Normal adet tarihiniz gelince bazen adet sancısı gibi sancı olabiliyormuş. Genelde 8, 12, 16,20. Haftalarda🙂
ikincibahar_08 Ben 11. Haftamda yaşadım şiddetli kasik ağrısı ilk regl ağrısı gibiydi gittikçe kötüleşiyor idrar yolu enfeksiyonu varmış o yapmış benimkini ağrı dinlendigin halde geçmezse acile gidebilirsin
maryyyt ikincibahar_08 idrar tolu enfeksiyonum vardı 7 . Haftada ilaç vermedi dr çok değil bol su iç dedi bende içiyorum yanma filan da yok ama bidaha gidişimde yine baktırıcam teşekkür ederim 🙏🏼
kayrosmom Kanaman olmadıktan sonra ağrı sancı olması çok normal dedi doktor. Bende aynı haftadayım hala sancım oluyor regl olacak gibi kramplar giriyor.