Öğleden sonra belime sancı girmeye başladı. Hafif hafif daha sonra bebek toplanmay başladı sürekli. Acilden giriş yaptık açıklık yok ama bebeğim makat. Bu arada açıklık kontrolünü gözümde çok büyütmüşüm bu muydu yani dedim. Nst de 40 larda sancım çıktı. Devlet takipliyim. Doktorum yarın sezaryene alacak. Bebek bugün gelmek için acele etmezse hala toplanıp sertleşiyor.