n1sag_ bende kaşıntı olmadı ama hamilelikten önce nioli yağı kullanıyordum hamilelikte de kullanılıyormış şimdi de akıntı için kullanıyorum tavsiye ederim iç çamaşırıma bir iki damla damlatıyorum ve sık çamaşır değiştirmen gerekiyor birde müsait olduğunda çamaşırsız havalandır