Ben gebeliğin ilk haftasında verdiğim kanda çıktı. O günden itibaren düzenli ve aç karnına içiyorum bir yada iki saat geçtikten sonra kahvaltımı yapıyorum. Doktorum bebeğin beyin gelişimi etkiliyor bu değer dedi. Beni bu biraz düşündürdü. Korkum bu yani ve pazartesi fetal DNA testi yaptırcam inşallah birşey çıkmaz. Yaş 35 ve 10 yıl aradan sonra gebelik yaşıyorum 2 doğumum var böyle bir durum yaşamamıştım