nsfta Sosyal medyada yemekleri izleyip ağlıyorum resmen komşum da yok biriyle bunu paylaşacak çok yakınımda herkes uzakta gerçekten çok zor aileden uzak olmak bi tabak yemeğin olmaması yapamamak ne zmn geçiyor bunlar kızlar of 😥😥
iremunkur nsfta valla prilam Dr aldım reçetesiz doktora gitmeye erindim 440 ödedim inşallah işe yarar ya cidden bulantı yüzünden yemek yiyemiyorum
nsfta ygmrzmra13 İstanbul dışardan yediğim yerler var ama tavuktan tiksindimbazı yerdiğim yerler de uzak kalıyor
nsfta iremunkur ay işe yarıyor mu baya o bendr alayım yer yemeği canım istiyor aslında ama yapamıyorum soğan görmeye tahammülüm yok hatta🥲
yesimvera iremunkur biz I9+O olduk ben hala prilam kullanıyorum evet biraz pahalı ben aile hekimimde yazdırıyorum 85 tl civarında . Ve kullandığım sürece çok iyiyim Allah’ıma şükrler olsun