Kızlar merhaba 10 gun once sezeyan oldum ıkız gebelıktıı hastaneden cıktgımdan berı agrı ysnma cok sıddetlıydı herkez norml oldgnu soledı takii hastaneye gıdıp agrı kesıcı vurulana kadar sedyeye hafıf yan pozsyn dındm ve kalkarken amelyt yerımden kanlı ılthap sarılsarıl bosaldı ve sonradı 3 gundur sabah ogle aksalsm dıkısın acılan yerınden bısaltm yspıldı ama sabsh yapılıyorsa oglen tekrar doldu gep bu sabah hıv bsey cıkartamadlar ama asırı agrı yanma devam ve zaten amelty kesgnn ust karın bolgesnı cevrrleyen dokuda ılthaplnma tas gbı dolu sertlesmı yağ doku kütük kütük doktorum hergn yne devam etmmzı arada gelsede korkmamamı soledı felmezse dahı enfeksyn ılacı kullnıyosn kurutacagnı soledı ama bosaltm olmayncda ıyce agrı ates yanma cogalıyor ne sekılde nasl gecıcek basına gelen varmı bebeklrmn bırısı yoğunbakımda ıns bıkac gune cıkacak o gelene kadar ıyı olmalym basına gelen varmı neler yaptınız yardımcı olurmusunuz 🤲🏻