ylnydgd Accountant tam aksine haplar adeti düzenliyor :) ben kullandığım 20 yılda ve bıraktığım dönemde, adet olmakla, gebe kalmakla ilgili sorun yaşamadım. Benden uzun süre kullanan da çok insan yoktur herhalde :)
penbe_karisi Cimcime30 o hap hakkında bilgim yok ama duphaston (adet söktürücü ) kullandığım zaman ilaç bittikten 2,3 gün sonra adet oluyordum cnm 💖bu ay güzel haberler alırsın inşallah canm benim 💖💖
Baklavaseverim Cimcime30 Aşkım benim hiç bir fikrim yok kullanmadım hiç ya ben farklı hormon ilaçları normal zaman da kullanmıştım d k hapı da hiç kullanmadım zaten tek bildiğim kullanmayı bıraktığın an oluyorsun çevrem de kullananlar öyle demişti ama sen ameliyat olmuşsun o yüzden hiiç bilemedim bir de çok geçmiş olsun
Dlkuzn Yasmin adet kanamasında azalma yapıyor mu adetim ilk iki günü bile zorla kanamam olmaya başladı artık ilaçtan mı bilmiyorumm
minel145 Cimcime30 benim bildiğim yasmini 21 gün kullanıp bitirip 7 gün içersinde regli olmanız gerekiyor Sekizinci gün tekrardan hapa başlamanız gerekiyor