edayyyy Cimcime30 evet temiz çıktı ben herşeyi muane ettirdim gayet iyi eşimde öyle baya iyi çıktı degerleri anlamadım 28 yaşındayız neden bu kadar zaman geçti bilmiyorum ben ilk 3 ay kalırım kafasındaydım nasip demekki
Cimcime30 edayyyy Bızımde suan temız regl olunca ılac tedavısı çatlatma ıgmesı yapacak 4/6 ay doktora göre gencmısız hahahah
ylnydgd Accountant ben pcos sebebi ile 16 yasında başladım ilaca. 20 yıl kullandım evlendikten sonra hem korudu hem adetimi düzenledi. Bir yan etkisi olmadı hapı bıraktıktan sonra 2 ay başka yöntemle korunduk. Korunmayı bıraktığım ay da hamile kaldım.
Cimcime30 edayyyy yok zor degıldı 4.gun tam ayağa kalktım eski halıme döndum doktor tuplerıme baktı açık ve temızmıs
Cimcime30 MadameTussauds yok ya olunca doktora gıdıp tedavıye başlıcam ya ondan gebelık suphesı nasıl olsun hap kullanırken kız
MadameTussauds Cimcime30 Iste o yüzden sordum kiz bende bi kaza kursunu mu oldu diye bazen hap unutuluyor 😂
edayyyy Cimcime30 şuan aynı süreçteyiz ben devlette yaptırdım hsg yi bidahaki ay regl olursa 2 yada 3 gün gel dedi ama bu ay gidemem şehir dışındayım inş gitmeme gerek kalmaz da gidersem bi sonraki ay
Cimcime30 MadameTussauds he yok bebegım unutmadım da unutsam da tutmaz dı 15 aydır tutmamıs sonucta hahah