Meltembaby Kızlar selam 31+3 deyim idrar yolu enfeksiyonu oldum ilk defa bu hafta da doktorum monurol verdi onu kullanacağım sizler kullandınız mı ya da yaşadınız mı bu sorunu bir de nasıl kullandınız sanırım 1 gece tuvalete çıkılmıyormuş bilmiyorum .
Berenorn Meltembaby evet bende 30 haftalıkken kullanmıştım gece yatmadan lavaboya çıktıktan sonra ilacı içip uyuyorsunuz sabah tuvalete çıkıyorsunuz gece biraz zor oluyor tabi idrar tutmak ama bana çok iyi gelmişti
NoName_ Meltembaby yakın haftalrda bende antibiyotik ve tek seferlik saşe kullandım,o saşeyi içmeden önce idrarınızı yapıp içiyorsunuz ve yatıyorsunuz ilacın mesanede kalmasj gerek bir süre ki işe yarasın bende zor tutmuştum kasık ağrısıda yapmıştı bende
Annekuzusu123 Meltembaby kullanıyorum fitil antibiyotik başından beri kullanıyorum hemde hala bitiremedim sarı akıntı geliyor
Simsiyahh Meltembaby gece son lavabonuzu yaptıktan sonra bir bardak suyun içine dökün için yatın gece sabaha kadar dursun