Eymen68_ Yarın 2. Baharıma kavuşuyorum 2. Oğlum geliyor sezeryan olucam duanız da eksik etmeyin beni 🙏
Nur9707 Eymen68_ Merhaba kaçıncı haftada sezeryan oluyorsunuz acaba bebeğin kilosu iriyse sezeryan olmayı kabul ediyorlar mı 36′dayken
ozgeoner Eymen68_ inşallah sağ Salim kavuşursunuz bebeğinize bişey merak ettim yerleşme kanaması yaşadınız mu oğullarınızda
Eymen68_ Nur9707 normalde 37+3 günlüğüm ama bebek 38 de şuan eski sezeryan yerimde incelme oluşmuş oda bana zarar verir diye doktorum beklemek istemedi
Eymen68_ ozgeoner hayır ikisinde de yaşamadım onu ama rahim ağzı yarası oluştu bu zamana gelene kadar kahverengi lekeler kanamalar yaşadım yara sürekli kanama yaptı