Kızlar, tüp bebeğe başlayacaktık eşime sperm testi yaptırdık bugün sonuç değerlendirme için gittik doktor sperm sayısı iyi ancak hareketsiz dedi takviye verdi 1 ay sonra yine yapalım dedi. Bu durumda olup da düzelen var mı sperm hareketi normale dönüyor mü
İki defa gebelik olunca biz eşimden pek şüphe etmemiştik dönemsel falan mıdır düzelen bir şey mi hiç hareket yok gibi konuştu çok da anlamıyorum