Kızlar 3. Gebeliğim ama ilk defa hissettiğim için sormak istiyorum bugün karnım böyle yumuşak sanki bebeğe dokunuyor gibiyim nasıl anlatsam bilmiyorum bebek hareketleri normal bir problem yok ama mesela ellediğim zaman elini ayağını hissediyorum gibi üstelik dokunduğum zaman yer değişiyor içim bi tuhaf oluyor 🥹 normal mi bu ya 3. Gebeliğim ama diğeri erken doğum oldu falan o yüzden anlam veremedim