Gizem1504 Selam kızlar Allah herkesi bir avazda sağlıkla kurtarsın. Ben doğurdum çok şükür su gibi geçti sancıdan dolayı yatışım oldu sabah 11de kucağımdaydı oğlum çok şükür. İkimizde iyiyiz. Sabah aksilik olmazsa çıkış yapacağız. Allah herkese nasip etsin 💚🤲
araspoyraz Gizem1504 Şuanda senin yerinde olmak isterdim . 3. Olcak 12 haftalık daha ama doğurmak istiyorum😂
mehmetsaki Gizem1504 Gizem1504 maşallah bende çok sevindim😍 hayırlı olsun bebeğinizi kucağa almak nasip olmuş elhamdülillah 🥰🥰🤗bizim için ettiğiniz dua içinde Allâh râzı olsun biiznillah bizde o gün gelince sizin gibi müjdeli haberi paylaşabiliriz 🤲🤲🤲🥲🥲🥲
Gizem1504 mehmetsaki allah razı olsun canım rabbim herkese nasip etsin sağlıklı hayırlı doğumu. Doğduktan sonra bütün acılar bitiyor kuş gibi hafifliyorsun 🥰
mehmetsaki Gizem1504 amin aynen öyle canm 🥲işte sezeryan olması tedirgin ediyor stres yapıyorum istemsizce 🤲🤲🤲