Eyllullu Hem oksapar hem ecoprin kullanıyorum. Doktorunuz ne zaman doğuma ne kadar kala bıraktırdı size?
denizzz0244 Eyllullu merhaba bende coraspin kullanıyorum gebeliğimin 7.haftasında başladım 32.haftaya kadar kullanacakmışım siz ne zamana kadar kullanacaksınız
cdss Eyllullu ben de 32. Haftaya kadar coraspirin kullanacağım sonra iğneyle devam edeceğiz dedi doktorum
Eyllullu denizzz0244 bana da perinatolog 32 hafta demisti kaç hafta önce ama kendi doktorum bir sey demedi yarin gidip sorayim yaaa
alim2101 Bende başından beri kullanıyorum ikisini 30.haftadayım hâlâ devam. Siz iğnenin havasını alıyor musunuz
Eyllullu alim2101 yok ya havası bence uçta değil arkada çünkü, bir kere almaya calistim bir sürü boşa aktı
Eyllullu alim2101 valla neresi hava neresi ilac anlayana kadar canım çıktı benim de olduğu gibi vuruyorum yaa genelde tok yapiyorum ama farki var mi ki
Eyllullu tekrarken lohusalıkta tekrar başlıyorlarmış evet ama hamilelikte 32de kesiyor diye duydum hep ecoprin icin