Byzctn Ben her şeyi düşünmekten uyuyamıyorum ya 31+5 haftalık olduk bugün.. ama o nasıl olacak bu nasıl olacak derken uyuyamıyorum uykumdan uyanıyorum benim gibi olan var mı ?
Deletedmom128 Byzctn Her şey güzel olacaktır Allah’ın izniyle 🙏 şimdi kızımı emziriyorum ben uyuyabidğin kadar uyu canım sonrasında fırsat bulamayacaksın 🤗
Hsrtm Hsrtm uzun hikaye Cnm anlatıp daha çok uykunu kscırmıyayım böyle seyleri kafana fazla takma hersey yoluna girer rabbim büyük sıkıntılar vermesin hamileliğin tadını çıkarmaya bak Doğumdan sonra istesende yatamıcsksın
Byzctn Deletedmom128 Allah analı babalı büyütsün 🙏🏻 Benim de Doğuma yaklaştıkça her kafadan bir ses çıkıyor onu şöyle yaparız bunu böyle yaparız çok bunaldım geceleri de içime dert oluyor uyuyamıyorum işte böyle bazen
Byzctn Mervenin bazen sağa sola dönerken hafif ağrı giriyor sonra geçiyor çok şükür. İnşallah sizinde ağrılarınız hafifler azalır 🙏🏻
Deletedmom128 Byzctn Amin 🙏 Boşver sen milleti ağZı olan konuşur bebeğini düşün kimse için strese girip bebeği de strese sokmaya değmez. Sen her şeyi istediğin gibi yap 🤗
Byzctn Deletedmom128 aslında beni bu kadar düşündüren kendi annem 🙄 annem olunca bende çok arada kalıyorum işte.. kendi genç ilk torun geliyor anane olacak Allah nasip ederse 🙏🏻 evet anlıyorum heves ediyor bir seyler yapmaya çalışıyor kafasına göre ama çok bunaldım kibarca hayır anne ben öyle istemiyorum diyorum bu sefer alınganlık yapıyor onun istediği gibi olsa ee benim heveslerim ne olacak diyorum 😞 bağırıp çağırsam daha mı iyi sanki anne sonuçta üzmek istemiyorum benim icin uğraşıyor ama bir yere kadar benim de Allah nasip ederse ilk çocuğum ben her şeyin kendi isteğime keyfime göre olmasını istiyorum ama maalesef anlamıyor
Derya6734 Byzctn Byzctn geçmiyorki hala uyumadım ben ayaklarım yanıyor tuvalet problemi karnım acıkıyor bebiş içerden tekmeliyor her akşam aynı sabahlıyorum 😴😔😞
Deletedmom128 Byzctn Canım bak benim annem vefat etti 19 sene evvel. Burda bazen görüyorum postlarda veya çevremde. İmreniyorum. Benim de annem yaşasa torununu görmeye gelirdi, ablamın çocuklarını da benim bebeğimi de göremedi. Erken Doğum riskim olduğumda tek kaldım , Doğuda görev yapıyoruz kimse gelemedi öyle aradım ki annemi. Şu an yazarken bile kötü oluyorum . Allah başından eksik etmesin. Yokluğu çok daha acı ve zor. O da seni düşünüyordur. Torunun olacak diye heveslidir. Kalbini kırmadan sen de bir şeyler yapmak istediğini ifade edebilirsin. Veya o alırsa alsın sen de içinden geçenleri beğendiklerini al. Aklın kalmasın.
Yasemincifci Byzctn kafanı karıştırma canım öyle düşünrlen bende hiç uyumuyrm olan kendimize oluyo akışına bırak her şeyi
Byzctn Deletedmom128 Allah rahmet eylesin nurlar içinde yatsın anneciğin inşallah.. amin Allah başımdan eksik etmesin tabiki bende onu asla üzmek istemem sonuçta o benim annem ya zaman zaman illa anlaşmazlıklar olur kimse dört dörtlük değil ama hayat birbirimizi idare etmekten ibaret değil mi ? Zaten .. vakit ayırdığınız için teşekkür ediyorum ☺️
Yalinn8 Byzctn evhamli bi yapim yok ya da cok takilan, ondan ziyade, haftalardir dönmekten,kalca agrisindan, wc gereksiniminden uyuyamiyorum, geceler olmasa da olur yanii😓
haticenur1 Byzctn hic geçmiyor geceler sanayi sabah ediyorum her gece bir önceki geceden adana ağır geçiyor sanki🤦♀️🤦♀️