merve__97 bence durumunuz varsa kesinlikle fetal dna. Ben yaptirdim hamilelik boyunca da iyi ki yaptirmisim dedim. 25. Haftada kalbinde ekojenik odak gördüler, down sendromuyla alakali olabilir diye ama fetal dna yaptirmis olduğumuz için hiç böyle bir risk olduğunu düşünmemize gerek kalmadı gönül rahatlığıyla imza verip amniyosentezi reddettim. En başta insana gönül ferahlığı veriyo çünkü ikili üçlü taramaların doğruluk oranı çok düşük, boşuna bir sürü insanın hamileliği zehir oluyor